سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم چیزى از کار دین را براى بهبود دنیاى خود وانگذارد جز آنکه خدا چیزى را که زیانش از آن بیشتر است پیشاپیش آنان آرد . [نهج البلاغه]
 

 
   

ویژگی مدیران موفق - آذرعلوم
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:10بازدید دیروز:3
 

شیرین :: 86/8/6::  1:54 عصر

ویژگیهای مدیران موفق

1_ مدیران موفق به مشارکت اعضای خود برای شناخت بینش، اعتقاد دارند. این مشارکت ممکن است شامل تعدیل بعضی از دیدگاههای آنها نیز بشود. اما آنها انحصار اندیشه ها را در اختیار دارند، این امر تعهد نسبت به گروه ناشی میشود و به طور کلی تبیین واقعی فرصتها را تضمین مینماید. مدیران موفق بینش را وسیله باورها و ارزشهای مناسب مورد حمایت قرار می­دهند.

2_ قابل دسترسی هستند: مدیران موفق را میتوان در کلاس درس، در دفتر، در آزمایشگاه و غیره یافت.

مدیر موفق باید در محل کار خود دیده شود نه آنکه به میز خود بسته باشد مدیر موفق ممکن است اندکی از وقت خود را برای اندیشیدن در دفتر کارش اختصاص دهد.هیچگاه درون اوراق و نوشته­های پایان ناپذیر غوطه­ور نمی­شود. مدیر موفق برای کارکنان خود قابل دسترس است اما مزاحم أنها نیست و اجازه می­دهد آنها به کار خود بپردازند.

3_ نگرش نظم­گرا دارند. مدیر موفق آفریده­ای منظم است با تعیین هدفهای روشن برنامه ریزی و تقسیم وظایف از انجام فعالیتهای آشفته و بی­مقصودی که دیگر افراد در دام آن گرفتارند اجتناب میکند. مدیر موفق با وجود اینکه با نیرو و اشتیاق کار میکند آرام و کنترل شده است.

4_  فرایند خلاقیت و نوآوری را درک میکنند: مدیران موفق دائماً تولید فکر میکنند و افکار و نظریات ایجاد شده را در عمل به کار میگیرند. چون آنجا به این مسئله که اندیشه ها و تفکرات تداوم دارند و همواره به یک صورت نخواهند بود اعتقاد عمومی دارند.

5_ دارای خاصیت خود بهبود هستند: مدیران موفق دائماً به فکر اصلاح عملکرد خود از طریق بازنگری در رفتار، گفتار و کردار خود هستند یعنی هم از نظر شخصیتی و هم از نظر
حرفه­ای دائماً خود را بهسازی مینمایند.


 



:: RSS ::
::تعداد کل بازدیدها::

477012

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
ویژگی مدیران موفق - آذرعلوم
شیرین
امیدوارم مطالب وبلاگ مفید باشد
::لوگوی من::
ویژگی مدیران موفق - آذرعلوم
::لوگوی دوستان::





::لینک دوستان::
رمز موفقیت
آذر اندیشه
آذر آموزش
کریمه
پیام مشاور
آذر اقتصاد
::وضعیت من در یاهو::
::آرشیو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::